Master Escola voor iPhone

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Master Escola: Een uitgebreide oplossing voor schoolbeheer

Master Escola is een geïntegreerde oplossing voor het schoolbeheersysteem van Master Escola. Ontworpen om de communicatie tussen ouders, studenten en scholen te verbeteren, biedt deze iPhone-applicatie een scala aan functies om iedereen goed op de hoogte te houden van de schoolroutine.

Met de Master Escola-app kunnen gebruikers exclusieve diensten gebruiken die beschikbaar zijn op het portaal. Studenten en ouders kunnen belangrijke mededelingen, herinneringen, cijfers, aanwezigheidsregistraties, financiële overzichten, incidenten, roosters, lesinhoud en nog veel meer ontvangen en bekijken.

Om de app te gaan gebruiken, installeer je deze eenvoudig en vraag je de inloggegevens aan bij je onderwijsinstelling. Met Master Escola is het nog nooit zo makkelijk geweest om verbonden te blijven en op de hoogte te blijven van je school!

Programma is beschikbaar in andere talen

Master Escola voor iPhone

• Gratis

• In Nederlands
  • V 3.3.5

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Master Escola

Heeft u geprobeerd Master Escola? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.